Recenzie (740)
Sportovec roku 2014 (2014) (relácia)
Škoda, takhle úspěšný sportovní rok si zasloužil důstojnější ceremoniál. Osobně bych pořadí na stupních vítězek zrcadlově otočil (a v týmech taky dal biatlonisty před tenistky), ale to nehodnotím. Výborná nebyla výborná ani náhodou, Pokorný o pokoře neslyšel asi nikdy v životě a byl vyloženě trapný. Z většiny otázek byli zpovídaní sportovci v rozpacích, palec nahoru pro Königa, který pobavil asi nejvíc a svou historkou o "sběru" telefonů při TdF duo "mouderátorů" dokonale usadil. Většině holek-sportovkyň to slušelo, ale jednu hvězdičku z toho prostě nevytřískám.
Panic je nanic (2006)
Podle mě nejlepší film dvojice Kotek - Mádl. Že v něm nehráli? Nevadí. Ale díky zdejším hlavním představitelům jsem musel uznat, že K+M úplné herecké nuly nejsou.
Škola ve mlejně (2007) (TV film)
1 hvězda za Spice Girls...
Karate Tiger I. - Neustúpiť, nevzdať sa (1986)
Poprvé jsem to viděl jen krátce po revoluci a tehdy bych hodnotil jasných 100% (závěrečný fight jsem na VHS sjížděl snad 100krát - s lepším "dabingem" než teď :D ). Dnes tak lepší 2 maximálně, no. Choreografie je ale solidní. Takže to zprůměruju.
Cirkus Bukowsky (2013) (seriál)
Mrzelo mě, když v Souboji seriálů vyhráli dychtivě SMSkující diváci(-čky) Ordinace a VéKáVéček. Naštěstí ČT dostala rozum, a tak mohl vzniknout dost možná nejlepší český porevoluční seriál (v rámci žánru teda zcela určitě). Těším se na druhou sérii a věřím, že udrží (nebo ještě zvedne) laťku. 80%.
Veterán (2009)
Akce to není špatná, ale ta reálnost... ve skutečnosti by žádný rocker nemusel zachraňovat Putina, ale velký Vladimir Vladimirovič by všechny teroristy pobil holýma rukama. Ale zabralo by to jen 15 minut a to je na film málo.
Cesta krokodýlů (2013)
James Cameron asi musí mlátit hlavou o zeď, že ho tohle nenapadlo. Filmařsky odpad, ale blbost je to pětihvězdičková, takže jdu na průměr :)
Podsvetie (1999)
Trochu netradiční negerský akčňák, ale podle mě ve své kategorii jeden z těch lepších.
Mladý mistr (1980)
Dal bych tak něco mezi třemi a čtyřmi stars, ale to tu nejde, tak zaokrouhluju nahoru. Je to jeden z mnoha zábavných kung fu filmů a upřímně bych těžko všechny tyhle mistry apod. nějak odlišil jeden od druhého, ale zábava to prostě je a pokud jde o choreografii fightů, tak tam byl Jackie už zamlada světová extratřída.
Zpátky se Sobotou (2012) (seriál)
Je otázka, jak to hodnotit. Samotný formát v podobě dvou moderátorů Luďků Sobotů mi nijak zajímavý a vtipný nepřijde, scénky jsou vytažené z archviu. Ale jo, dá se na tom pobavit.