Recenzie (195)
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Legenda seriálových legend. Dokonalé prakticky v každém díle. Dokonalé (alespoň) pro mé pojetí humoru vůbec. Herci pro tento seriál jako stvoření. Kvalita jednotlivých dílů s rostoucími řadami zdaleka neklesá, ba naopak! A v neposlední řadě naprosto geniální český dabing. Důvod, proč nejsem schopen dlouhodobě sledovat jakýkoli jiný seriál. Oproti hochům z Trpaslíka je to pro mě totiž téměř vždy jen slabý či v lepším případě slabší odvar. Dalších 100 % a 5 *****.
Agatha Christie's Poirot (1989) (seriál)
Agatha Christie je top autorka detektivek. A autoři ji v seriálových dílech i celovečerních snímcích zfilmovali obvykle s úctou a citem, ač beze změn to být nemohlo. No, a především – David Suchet se Poirotem narodil. Tyto tři tvrzení dávají dohromady jediné – 5 *****.
Dr. House (2004) (seriál)
Ač je to zcela jiný žánr, viz můj koment u Červeného trpaslíka. Nicméně – vždy jsem obdivoval silné osobnosti. Proto, a aby tam hoši z Trpaslíka nebyli sami, má Dr. House své místo mezi „mými oblíbenými seriály“. 4 ****.
Priatelia (1994) (seriál)
Opět viz můj „trpasličí“ komentář. Navíc, kvalita Přátel s dalšími a dalšími díly nezadržitelně padá. Přesto – pokud si mezi „mými oblíbenými seriály“ zaslouží být ještě něco dalšího, jsou to právě Friends. 4 ****.
Kto prežije (2000) (relácia)
Pokud existuje reality show, která stojí za zmínku a zkouknutí, je to právě Survivor. Mezilidské vztahy v plné nahotě. V rámci žánru 5 *****.