Recenzie (76)
Insidious (2010)
Jeden z tých lepších hororov, pri ktorom som sa miestami naozaj aj bál. Veď o to by pri hororoch malo aj ísť, aby bol človek vydesený a nie že sa pri horore tvári, ako keby pozeral dokumentárny film.
LokalFilmis (2015)
Mal som príliš veľké očakávania, ako fanúšik Lokal TV, no v kine prišlo mierne sklamanie. Celkovo som od tohto projektu očakával viac. Najlepšia bola opäť rybička.
Dědictví aneb Kurvaseneříká (2014)
Na jednotku sa to nechytá, ale keďže tam hrá stále Bolek Polívka, tak je to pozerateľné. Cenim si snahu zapojiť do filmu opäť scénu s Bohušom a Kájom. U mňa sú to tri hviezdičky.
Veľká šestka (2014)
Animované filmy moc nevyhľadávam, ale toto je geniálne.
Vlk z Wall Street (2013)
Ďalší "excelentný" film s DiCapriom v hlavnej úlohe a opäť bez oskara. Už naozaj neviem, čo musí chalanisko zahrať, aby ho získal. Verím, že sa mu to raz podarí a na poličku k zlatej maline si priloži aj vytúženého oskara.
Pelíšky (1999)
Brašule, to neuděláš. - Maršál Malinovskij! - Brašulje! Česká klasika s názvom Pelíšky nikdy neomrzí. Vždy to dávajú v televízii okolo Vianoc a vždy si to veľmi rád pozriem.
Klik (2006)
Pobodný diaľkový ovládač by sa v tomto uponáhľanom svete aj hodil. Vlastne nehodil.
Vojna bohov (2011)
Bohužiaľ som si užil viac trailer ako samotný film. Immortals som zaradil do skupiny filmov, ktoré sa oplatia vidieť len raz.
Futbaloví chuligáni (2005)
Na tento film som išiel do kina (čo by nebolo nič neobvyklé) ale tak má zaujal, že som musel ísť do kina ešte dva krát. Charlie Hunnam to zahral famózne a skvele mu sekunduje aj Elijah Wood.
Bud Bindi (1996) (seriál)
Noga a Dančiak ma v 90. rokoch bavili. Niektoré časti boli vtipnejšie, iné zase naopak. TV seríal by som ohodnotil troma hviezdičkami, ale keďže v jednej časti si zahral aj môj dedko tak pridávam o jednu hviezdičku viac.