Obľúbené filmy (10)
Sunshine (2007)
Déjà Vu (2006)
Bournovo ultimátum (2007)
Temný rytier (2008)
X-Men 2 (2003)
30 dní dlhá noc (2007)
Constantine (2005)
Úsvit mŕtvych (2004)
Santa je úchyl! (2003)
X-Men: Prvá trieda (2011)
Famozne.Skveli herci,hudba,pribeh-pre mna najvasci filmovy zazitok poslednych mesiacov.