Recenzie (86)
BANGER. (2022)
WOW 🫢 tak tohle je prostě 💣Sedlák vykouzlil neskutečnou schizofrenní jízdu kterou šoféruje Mišík s Bendigem tak jak to tu ještě nebylo - to se musí vidět,nelze popsat... 5* za odvahu,soundtrack,atmosferu..za BANGER!
The Way of Metallist (2016)
Na to že je to od pánů režisérů první počin,tak je to opravdu úctyhodné.Kapela je prostě fenomén a kdo je zná,ví o čem mluvím.Vypracovali se do opravdu vysokých pater a za to jim patří velký obdiv.Film je jenom důkazem toho,že to není žádná náhoda a tihle lidi si to opravdu zaslouží.Střih,zvuk,vtip a jejich skladby..neskutečně pozitivní atmosféru a hutné koncerty sem si fakt užíval.Díky chlapi!
Čtvrtá hvězda (2014) (seriál)
humor ktery umi!
Carrie (2013)
já se bavil..
Klub poslednej nádeje (2013)
de jsou ty seznamy nových homoklád?...tady jsou ještě teplé:) Matthew McConaughey,kokain,HIV,brilantnost...*****
Už ani slovo! (2013)
fajn scénář,obsazení které neurazí..později už trochu nadstavené...
V krajine Jane Austenovej (2013)
Dobrý nápad na cestovku,stifflerova máma...vic plusu nevidim
Vlk z Wall Street (2013)
ten film je trefa do cerneho, trefa go mozku..do vaseho mozku.legenda se vraci a martin drti rukama neskutecneho lea - ano je to nejlepsi herec vsech dob - a nici vse v co ste verili.preciznost.humor.drogy.kurvy.stop...kdo chce videt jak se dela historie march do kina - tohle je tedy ono !
12 rokov otrokom (2013)
otrokařsky majstrštych na hranici hororu,který se odehráva v našich myslich při sledování těch bílých zmrdů...velmi velmi dobré
Ako za starých čias (2012)
úsměvy navozující večer tří "oldschool" drsnňáků který se trošku zvrhne - originální