Recenzie (86)
BANGER. (2022)
WOW 🫢 tak tohle je prostě 💣Sedlák vykouzlil neskutečnou schizofrenní jízdu kterou šoféruje Mišík s Bendigem tak jak to tu ještě nebylo - to se musí vidět,nelze popsat... 5* za odvahu,soundtrack,atmosferu..za BANGER!
The Way of Metallist (2016)
Na to že je to od pánů režisérů první počin,tak je to opravdu úctyhodné.Kapela je prostě fenomén a kdo je zná,ví o čem mluvím.Vypracovali se do opravdu vysokých pater a za to jim patří velký obdiv.Film je jenom důkazem toho,že to není žádná náhoda a tihle lidi si to opravdu zaslouží.Střih,zvuk,vtip a jejich skladby..neskutečně pozitivní atmosféru a hutné koncerty sem si fakt užíval.Díky chlapi!
Už ani slovo! (2013)
fajn scénář,obsazení které neurazí..později už trochu nadstavené...
Klub poslednej nádeje (2013)
de jsou ty seznamy nových homoklád?...tady jsou ještě teplé:) Matthew McConaughey,kokain,HIV,brilantnost...*****
Teď a tady (2012)
mrazivě hřející snímek o lásce na duši.
Carrie (2013)
já se bavil..
Avatar (2009)
zažitek obrovský....
Zahulíme, uvidíme 3: Vianočná jazda (2011)
slabší a slabši...
Macík (2012)
nejlepší méďa !
Čtvrtá hvězda (2014) (seriál)
humor ktery umi!