Recenzie (177)
Greenberg (2010)
Za Bena Stillera...jinak je to nuda nuda nuda a ještě jednou nuda :(
Expendables: Nezničiteľní (2010)
Sázet na největší hollywoodské hvězdy se nemusí vždy vyplatit. Ale tentokrát se to autorům povedlo více než na jedničku ! To že se v poslední době snaží každý točit filmy s něčím novým nebo za každou cenu ve 3D je fakt, ale klasické akční filmy staré školy téměř zmizely. A Expendables jsou příkladem, že tyto filmy mají pořád co nabídnout. Jasně že to nenadchne, ale účel to splní. Určitě je to film po kterém z kina neodejde nikdo nespokojený. 5 hvězdiček dávám i za miniroli pana Arnýho :D
Salt (2010)
Docela sem se bavil, ale vzhledem k tomu konci celej film vlastně naprosto pozbyl jakejkoliv smysl. za mě slabší 3, ale jen za konec.
Let's Dance 3D (2010)
Že to ty "hopeři" ještě pořád žerou...Komerce, komerce, komerce....Za pár let se určitě dočkáme Lets Dance 4D a možní i 5D :D:D:D
Rock zo strednej (2009)
Celej film teda čekám na ten finální "super nejlepší song" a že ten film není vůbec krátkej. Má to sice pohodovej děj, trochu horší zápletku, ale ok....pak přijde Bandslam souboj kapel a já si říkám, tohle že má bejt ROCK ??? Ač sem se na ten film celkem těšil, tak musim přiznat že nedostahuje ani polovinou tak kvalit School of Rock nebo The Rocker. Za mě slabší dvě hvězdičky.
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
Tenhle seriál je bez nadsázky v mnohém lepší než Přátele.
Parchanti (2010)
Pohodovej akčnák s parádním soundtrackem !
Spletenec (2009)
Dobrej nápad, pěkná atmosféra a děj. Nanicovatej a přílíš průhlednej konec.
Cemetery Junction (2010)
Nemám skoro co vytknout. Trochu hořká komedie, o třech kamarádech, kteří chtějí konečně vypadnout z malé díry nedaleko Readingu. V době před punkovou vlnou a s happyendem :) moc pěkný fimek
A-Team: Posledná misia (2010)
Za 3D scénu v blázinci....ta mě rozbrečela smíchy. Tenhle film stojí za to vidět. Hodně na styl Men Who Stare At Goats :)