Recenzie (81)
La La Land (2016)
Neviem to vysvetliť, nemám rád muzikály.
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
Ach to bolo niečo úžasné. Jediné výčitky sú prekrútenie deja čo sa týka dodatkov (Azog wtf?), ale zďaleka najviac ma sklamalo vykreslenie Radagasta ako vyšinutého asociála. To si nezaslúžil. Najlepšie 3D aké som kedy videl, aj keď mi tá kvalita prišla taká dobrá až ma to obťažovalo. A toho kreténa, ktorý sa celý film nahlas rehotal, aj keď nebolo na čom, by som vyhodil z kina už nikdy ho tam nepustil.
Kde bolo, tam bolo (2011) (seriál)
3* za seriál a 2* za Roberta Carlyla, bez ktorého by som to zrejme ani nepozeral :)
Alica v krajine zázrakov (2010)
Kedže toto bola moja prvá adaptácia Alice, ktorú som videl som veľmi spokojný. Len škoda že to nebolo v štýle American Mcgee´s Alice.
Čierna labuť (2010)
Výborné, fakt výborné. Úžasná gradácia, skvelá stmosféra a bezchybný Vincent Cassel spolu s Milou a Natalie. Poprosím oscara :)
Kapor na torte (2010) (relácia)
Skutočná freak show.
Let's Dance 3D (2010)
otras hnus a neviem čo ešte, klišovitejší príbeh sa asi nedalo napísať. "Ak je tanec našou zbraňou potom topánky sú naše brnenie" :D
Listy pre Júliu (2010)
Gýčovitosť najhrubšieho zrna.
Machete (2010)
Geniálna pocta Dannymu Trejovi :)
Piliere Zeme (2010) (seriál)
Sex a násilie... tak takéto bolo 12. storočie...