Recenzie (81)
Modré z neba (2008) (relácia)
Beriem, že nápad je fajn, ale keď som videl jednu časť (prvú aj poslednú), v ktorej išli opraviť dom jednej rodine. Tejto rodine zomrela mama čo však nemalo nič spoločné s ich domom. Ale Vilo musel neustále spomínať ich mamu a dôvod bol jediný. Hrať na city diváka a donútiť o plakať. A to nemám rád.
Kutyil s.r.o. (2008) (seriál)
Nemám rád plagiátorstvo.
Eurotrip (2004)
Asi som jediný komu sa zdala tá ústredná pieseň o ničom...
RED: Vo výslužbe a extrémne nebezpeční (2010)
Už len za môjho obľúbenca Karla Urbana 4 * :)
Scott Pilgrim proti zvyšku sveta (2010)
Fantastický film, ktorý ma nielen skvelé tempo, ale aj plno super nápadov. Veľmi rád si ho pozriem ešte veľakrát.
Machete (2010)
Geniálna pocta Dannymu Trejovi :)
Listy pre Júliu (2010)
Gýčovitosť najhrubšieho zrna.
Let's Dance 3D (2010)
otras hnus a neviem čo ešte, klišovitejší príbeh sa asi nedalo napísať. "Ak je tanec našou zbraňou potom topánky sú naše brnenie" :D
Hancock (2008)
Will Smith je skrátka kúúl :)
Krstný otec (1972)
Jedne z najsilnejších emocionálnych zážitkov aké som kedy zažil. Al Pacino je neuveriteľný, ale Marlon Brando pôsobí ako keby nebol z našej planéty. Už nikdy nevznikne film tak dokonalý ako je tento.