Recenzie (157)
Tron: Dedičstvo (2010)
Hodnotím hlavně audio-vizuální dojem, který byl naprosto díky kinu naprosto uchvacující. Soundtrack od Daft Punk je fakt super a digitální svět je opravdu pěkně udělaný se spoustou technických vychytávek a detailů. Děj odsypal, bavil jsem se a to od kina čekám, navíc pro tenhle film mám fakt slabost, takže 5 Thttp://www.nejlepsifilmy.eu/scifi/tron-legacy/
Poliš (1988)
velmi slusna kriminalka s perfektnim, ale opravdu perfektnim Jamesem Woodsemhttp://www.nejlepsifilmy.eu/drama/polda/
Krvavá noc (2011)
Mladý pár se stěhuje na vesnici. Idylka se ale brzy mění v peklo a to díky partě místních křupanů. Vše spěje k děsivému finále, kdy půjde doslova o život. to není adaptace, ale pokus o skoro identický přepis velmi atmosferického filmu s Dustinem Hoffmanem. Zachytil jsem pěkné režijní a kamerové vychytávky, ale ani to film v mých očích nevytrhne z průměru.
Nepodplatiteľní (1987)
boj proti Al Caponovi v době prohibice, začátek 30.let v Chicagu, oscarový Connery, Costner ve formě a mladičký Andy Garcia. To vše pod taktovkou Briana De Palmy http://www.nejlepsifilmy.eu/drama/neuplatni/
Neľútostný súboj (1995)
Když se řeže Al Pacino a Robert De Niro, létají kolem jiskry charismatu a sympatií. Zbytečná krutost člena gangu se stává osudnou pro celou jejich sestavu. Policie v čele s urputným vyšetřovatelem jim začíná pořádně šlapat na paty a neodvratitelné finále se blíží. NAPROST KLASIKA A TOP FILM S TOP DVOJICI HERCU http://www.nejlepsifilmy.eu/drama/nelitostny-souboj/
Diablov advokát (1997)
perfektni film, uhrancivy Al Pacino http://www.nejlepsifilmy.eu/drama/dabluv-advokat/
Štyri levy (2010)
povedene,spousta ironie a cerneho humoru. http://www.nejlepsifilmy.eu/drama/ctyri-lvi/
Bankový kuriér (2008)
Žandár zo Saint Tropez (1964)
nezapomenutelny L.de Funes :) http://www.nejlepsifilmy.eu/krimi/cetnik-ze-saint-tropez/
Čierny jastrab zostrelený (2001)
skvely akcni film...http://www.nejlepsifilmy.eu/drama/cerny-jestrab-sestrelen/