Recenzie (263)
Sama doma (1998) (relácia)
Když už jsem výjimečně přes den doma, pokaždý se mi nechtěně podaří přepnout na tento skvost.. Mám pocit, že tenhle pořad snižuje IQ v průměru o 1 bod za jeden viděný díl, takže radši hned přepínám - přece jenom jsem od přírody moc nepobrala, tak bych o to málo nerada přišla.. Moje kamarádky se bojí, že se z nich na mateřský stanou pipky, a proto jim radím - nekoukej se na Sama doma a nelez na bejbynet. Pak se to dá ustát.
Nutné k přežití (2006) (relácia)
"Ukazu vam, jak preziju. Mam pouze cutoru s vodou, nuz a kresadlo... " To si autor dela prdel?
Potulný samuraj Kenšin: Kjóto v plamenech (2014)
Zhodnotim po tretim dile. Jenom napisu ze Shishio i Aoshi se povedli a dej se vyrazne lisi od predlohy. Sice uz se nekonalo to simrani v brise co jsem mela u prvniho dilu, ale porad slusny a tesim se na trojku.