Obľúbené seriály (10)
Perníkový tatko (2008)
Je to droga, při které se ve mně vaří pozoruhodná směs pocitů, a to především napětí a vztek a taky chtíč a adrenalin a strach a celý to mnou tak chvěje a proto je to dobrý, moc dobrý. Moje droga, kterou potřebuju k životu, takže si teď procházím těžkým absťákem. Možná jsem citlivka, ale on je to vážně nejsilnější seriál na světě.
Walking Dead (2010)
Orange Is the New Black (2013)
Až na to přijdou, tak chci do Litchfieldu prosím.
Glee (2009)
Jsem strašně patetická, ale i přes to, že je tenhle seriál obrovský klišé, je to moje pravá srdcová záležitost. Oblíbené postavy: Santana, Sue, Sam, Puck.
Dva a pol chlapa (2003)
“Nezbývá než chlastat, dokud ta část mozku, kde jsou vzpomínky, neodumře” :) absolutně nejzábavnější a svou charakteristickou stupiditou zároveň nejgeniálnější sitcom všech dob. Legendary
Mestečko South Park (1997)
Kurvadrát ! South Park nosí obrovský poselství, vy židi.