Recenzie (640)
Piráti z Karibiku: Na konci sveta (2007)
trapnej a nudnej film... ztraceny 3 hodiny
O 28 týždňov (2007)
Vynikajici film, stejne a mozna i lepsi nez predchozi 28 days later... doufam ze bude i 28 months later
Zázrak v Sage Creek (2005)
Na DVD obalu je napsany "One of the BEST WESTERNS IN 20 YEARS", takze pravej opak je pravdou
Machine (2007)
Michael Madsen klesl na dno..
Tieň zabijaka (2005)
Cuba Gooding Jr. neni jen komik... kdyby to bylo delsi , mozna i 5*
16 blokov (2006)
Cekal sem propadak a dostal sem skvelou akcni podivanou
Slingshot (2005)
film o dvou kamaradech z detstvi, z kterych se vyklubali zlodejicci. 1* za vykon David Arquette
Borat: Nakúkanie do ameryckej kultúry na objednávku slavnoj kazašskoj národa (2006)
Jak rekl jeden american v tomhle "dokumentu pro Kazachstan" : "WELCOME TO FUCKING AMERICA, BABY"
Sluhové soumraku (1991)
Slaba napodobenina filmu Omen
Grindhouse: Auto zabijak (2007)
Jestli mam hodnotit vsechny Tarantinovy filmy, tak bych dal 4 nebo 5*