Recenzie (71)
Tlouštík (1995)
Dávam 5 hvězdičky za Liv Tyler, ale celkově i ten film nebyl špatný. Za film bych dal asi 4 hvězdičky.
Miranda (2009) (seriál)
The best seriál.
Amélia z Montmartru (2001)
Místem romantické ale i komediální. :-)
Vzpomínky na lásku (2004)
Nádhera, všem doporučují.
Pee-Weeho velké dobrodružství (1985)
Vcelku dobrá kravina. Na zasmáti.
James Bond: Skyfall (2012)
Pět hvězdiček bych asi nedal k hodnocení, i když tento díl mě zaujal více než díl Casino Royale.
Divoký Django (2012)
Nádhera, doporučuji se na tento film kouknout.
Terapia láskou (2012)
Ale jo, určitě ano. Doporučuji pěkný film.
Hořící keř (2013) (TV film)
Zdravím, fascinuje mě jak někdo,tenhle snímek, nazve ,,Kíčem" když ještě nebyl ani uveden do TV. Táňa Pauhofová u mne nejlepší herečka a somozřejmě velký dík HBO který se na výrobě podílel.
Krvavá vojna: Hatfieldovci a McCoyovci (2012) (seriál)
Dobrodružný seriál u kterého se určitě nebudete nudit. Doporučuji.