Posledné recenzie (21)
Kučisake onna (2007)
Pro mě průměrný japonský horor, občas zdlouhavý a nudný, ale občas je atmosféra vážně skvělá. Nápad a příběh jsou zajímavé a rozhodně ne neoriginální a nejvíce mě zaujaly komediální prvky, které v japonských hororech poslední dobou vidím stále častěji :-)
Hráči z Indiany (1986)
Zklamání a zase zklamání! Stupidní umělá slepenina snažící se vyvolat emoce. Všichni žerou basket a zabíjeli by pro úspěch svýho týmu. Já jsem prostě nežral to divadýlko ani chvíli a jinak by mi ani nevadilo, že film celou dobu spěje k určenému konci.
Čierna mačka, biely kocúr (1998)
Pohodlně se posaďte a užijte si zábavný koktejl romského Kmotra, svatby ve stylu Slunce, seno a pár facek a trefných dialogů. Spousta absurdních situací, které ale přesně pasují do rozjetého kolotoče událostí. ( tak tomu bývá málokdy ) Zkrátka nelze než doporučit :-)