Recenzie (95)
Hop nebo trop (2004) (seriál)
První dva díly se mi hodně líbily, ale ty další... a druhá série hodnocení srazila na dvě hvězdy. Nic, co by bylo pamětihodné, ale ani nic, co by nějak extra uráželo. Tři hvězdy za díly Na lyžích a Na vodě.
À Deriva (2009)
Vincent Cassel mě zklame málokdy. Herecký dorost hraje taky celkem dobře, k tomu vizuál Brazílie v babím létě a na melancholii je zaděláno. Hudba Antonia Pinta tento dojem už jen umocňuje. Celkově mi film svým vyzněním připomínal španělský snímek Šťastné časy. Jsem ráda, že jsem se k němu víceméně náhodou dostala a viděla ho. Nebyl to ztracený čas.
Single Man (2009)
Snímek, který mě emocionálně rozložil. Osamělost Colina Firtha, která se táhne celým filmem, je natolik všudypřítomná, až mi to svíralo srdce a závěrečná část, kdy se zdálo, že by se v profesorově životě mohlo začít blýskat na šťastnější časy, ale vše je ukončeno tou paní s kosou, mě semlela. K tomu výborná vizuální stránka a hudba. Skvělé.
Láska nebeská (2003)
Z filmu se stala stálice v mé filmotéce. Směju se a v pozadí už pomaličku přichází scéna, která mě rozbrečí. Brečím u vyznání lásky Andrewa Lincolna a chytám záchvaty smíchu u hlášek Billyho Macka ("Děcka, nekupujte drogy! Staňte se hvězdou a budou vám je dávat zadarmo!") Prostě skvělý film, jasných 5 hvězdiček a o slabších místech nehodlám diskutovat.
Případ Platfus (1985) (TV film)
Vlastimil Brodský nezklame nikdy. To je známá věc. Zuzana Bydžovská zraje jako víno a v roli idealistické začínající advokátky mile překvapila. Samotný příběh je univerzální teď, před třiceti lety a bude i za dalších x - let. Závěrečný part, kdy advokátka dostává od učitele sbírku brouků se slovy : "...On není moc krásný, co do zbarvení, ale je to takový neohrožený a užitečný brouk..." vždycky brečím.