Obľúbené seriály (5)
Priatelia (1994)
Nezvestní (2004)
Hrdinovia (2006)
Odsúdené (2009)
Podle mně je tento seriál ve srovnání se všemi těmi odpudivými "růžovkami" jako zjevení. Postavy jsou napsané perfektně, herecké výkony jsou na naše poměry hodně dobré, děj se neloudá, co víc chtít?