Recenzie (500)
Geu gyeowool, barami boonda (2013) (seriál)
Seriál z mého oblíbeného filmu? Yes, please! Dobré obsazení, zdařilé provedení, srovnatelné s kvalitou filmu, co víc dodat.
Krajčírka (2015)
Originální až na půdu.
Barbara (2012)
Úžasná atmosféra plná neklidu a ohlížení se přes rameno. Brrr. Skvělé herecké obsazení a dobrý příběh, který pomaloučku odkrývá svá tajemství, ačkoli závěr lehce zklamal. I přes to ale film řadím mezi ty povedené s touto tematikou.
Pongdangpongdang Love (2015) (seriál)
Čistokrevná zábava, která je docela výsměchem historických k-dramat :D Krátké, vtipné a svěží.
Maryland (2015)
Uf, atmosféra napnutá jak trenky. Skvělé herecké výkony a naprosto úžasně dokreslená atmosféra hudbou - perfektní.
Jana Eyrová (2006) (seriál)
Asi jedno z nejlepších zpracování, jaké jsem zatím viděla.
Popstar (2016)
Pro milovníky The Lonely Islandu naprosto dokonalé. Jejich potrhlý humor, ale v kombinaci s poměrně výstižnými neřestmi dnešních celebrit - zaručená zábava :-)
Ddanddara (2016) (seriál)
Mělo to skvělý rozjezd, jenže pak to pro mě nějak ztratilo šťávu a skončilo to v průměrných vodách.
The Beautiful Ordinary (2007)
Proč tohle někdo natočil? Nechápu. Ztráta času a mozkových buněk.
Náhodná známosť (2014)
Neotřelé, vtipné, milé, zajímavé.