Recenzie (628)
Čeľuste (1975)
Čelisti jsem viděl poprvé na malé černobílé televizi a i tak jsem se z toho málem podělal strachy. Pak se rodiče chytali za hlavu, když jsem na dovolené dělal scény, že nepůjdu do moře:) Jeden z nej hororů (no dobře teď už to moc horor není, ale stejně) pro mě.
X-Men: Posledný vzdor (2006)
Všichni se Rattnera báli, ale myslím si, že dokázal svým rozdílným přístupem vyzdvihnout ten správný poslední vzdor;)
X-Men 2 (2003)
Pro mě nejlepší komiksová adaptace vůbec! Dvojka se neřídila známým pravidlem a překonává už tak dobrou jedničku, což je jen dobře.. Špičková zábava od začátku do konce s výbornými zvraty a efektními momenty.
X-Men (2000)
Řada X-men mi přijde jako nejlepší comicsová adaptace, není tak moc realistická jako nový Batman a ne tak naivně patetická a barevná jako Spiderman.
Da Vinciho kód (2006)
Film jsem viděl záhy po přečtení předlohy, takže jsem měl nádhernou představu, co se děje a tak.. Vůbec jsem nechápal, co se všem na filmu tolik nelíbí. S odstupem času jsem musel snížit hodnocení a vůbec nemám náladu se na tento film podívat znovu. Ne že by byl přímo nudný, ale je až nezáživně rozvláčný a ze samotné záhady zbyly jen nějaké střípky...
Matrix Revolutions (2003)
Ačkoliv ho ostatní zatracují, já to beru jako film, který se u mě zážitkově vyrovnal dílu prvnímu. Neskutečné scény v Zionu střídají ještě neskutečnější scény v Matrixu a na povrchu. Krásné a epické zakončení trilogie a jsem opravdu rád, že pokračování vznikla.
Vláda ohňa (2002)
Jsem asi jeden z mála, kterému se to nehorázně líbilo.. Nějak mám slabost pro postapo a tohle mi svou šedivou a pochmurnou náladou sedlo přímo do noty. Draci jsou super, Bale je super, hraní SW jako divadlo je super:)
Harry Potter a Ohnivá čaša (2005)
Tak někde mezi Colmubusem a Cuarónem... S odstupem času se mi to spíš moc nelíbí než jo, ale pořád je to celkem pěkná adaptace.. Pamatuji si, jak jsem to obhajoval, kde jsem mohl:) To už teď neplatí... 7/10