Recenzie (628)
Ronja, dcera loupežníka (2024) (seriál)
Recenze jsou tady dle očekávaní opět buranský. Je to úplně normální dobrá adaptace skvělé pohádky a rozhodne nijak nezaostává za původním filmem z 80. let nebo za Ghibli animovaným seriálem. 8/10
Ahsoka - Časť prvá: Majster a učnica (2023) (epizóda)
Strašně moc jsem doufal, že se na to bude dát dívat i bez znalosti animovaných Star Wars a... moc nedá :(
Invalid (2023)
"...asi fotbalista lebo čo." 8/10
Avatar: Cesta vody (2022)
Asi k tomu mám pár výhrad, přecejen od roku 2009 uběhlo 13 let, takže to překvapení z vizuálu už nikdy nebude takové, ale... Je to tam :) Bavila mě každá minuta. Rochnění se v technice, opájení se přírodou a Zachraňte Willyho v jednom. 9/10 (Dolby Cinema)
Andor - Ulice Rix (2022) (epizóda)
Tolik husí kůže jsem neměl u Star Wars asi od Epizody 3 v kině. 10/10
Pistol - Skladba 1: Plášť neviditelnosti (2022) (epizóda)
Netusil jsem, ze to tocil Boyle, ale celou dobu jsem si rikal, ze to vypada jak od nej. U titulku jsem pochopil:) Je to parada!
Boba Fett: Zákon podsvetia - Kapitola 7: V mene cti (2022) (epizóda)
Dva poslední díly jsou tak špatně natočené, že to snad ani nepatří do stejného vesmíru jako zbytek a Mandalorian. Rodriguez je patlal a Filoni se mu snaží očividně vyrovnat. Ať raději příště zůstane u psaní scénáře, kde je mu očividně nejlépe ve vymýšlení splněných snů opěvovatelů SW animáků (imho to už trochu přehání s hraním na efekt). Škoda, vizuálně je celá série neskutečná, najdou se i lahůdkové díly, ale... Takhle ne. Tak snad ten Ben dopadne dobře jako celek.
Boba Fett: Zákon podsvetia - Kapitola 6: Z púšte prichádza cudzinec (2022) (epizóda)
Pardon, když odhlídneme od toho, kdo se v této epizodě vyskytuje, tak je to neskutečně líně natočená a špatně sestřihaná (to fakt někdo dělal na první dobrou) epizoda.
Spiace mesto (2021)
Je docela zvláštní vidět film, který jakoby z oka vypadl mému slohu ze sekundy na gymnáziu (2000) a posléze dlouhodobé hře na táboře 2008. Proto jsem docela shovívavý a za 3*. Technicky dobře nasnímané, už méně lépe napsané a tím pádem občas velmi velmi dlouhé. Nebudu lhát, že třetí hvězdička není úplně jen za ty Budějce. 6/10
Seal Team: Pár správných tuleňů (2021)
Zvláštní animace (vypada skoro loutkově) společně se špatným překladem (jsou to lachtani a ne tuleni, opravdu fakt). Jsou to slabší tři hvězdy, ale prckům se to bude líbit (a líbilo). Pár fajn vtípků na Čelisti a spoustu jiných filmů může potěšit. 5-6/10