Recenzie (701)
Halo - Cíl (2024) (epizóda)
Konečně!
Halo - Visegrad (2024) (epizóda)
Dobrá je to podle střílečky a za 3 díly jedna upocená přestřelka? Když už nějaká akce proběhne máme si jí domyslet? Co to je? Ze hry si moc nepamatuji, ale na párek homosexuálů se nevzpomínám. Po těch řečech o tom, že přibude akce, nestačím zírat kde.
Dycky Sunderland (2018) (seriál)
Jsem moc rád za třetí řadu. Seriál ukazuje sepětí místních s jejich fotbalovým klubem, který má ve městě víc než stoletou tradici. V klubu zůstalo pár tváří z prvních řad. Fandové stále věří a jejich podpora je trvalá. Jen škoda, že třetí řada má jen tři díly a čekalo se na ní tak dlouho. Doufám v pokračování.
Halo - Meč (2024) (epizóda)
Cože? Mělo to být více akční? Kde je ta akce? Planých řečí, rádoby intrik a sebezpytování postav je tady dost, ale nikam to nevede. Tak zatím velmi, ale velmi pomalý rozjezd. Prozatím tedy velké zklamání.
Mayday (2023)
Klasický Butlerův hrdina a jeho dobrodružství. Jen se mi zdá, že s přibývajícím věkem dostává na budku čím dál víc. Tenhle film je u mě na rozhraní, ale přiklonil jsem se k vyšší hranici. Film se s tím nemaže a slušně to odsýpá. Casting dobrý, herci odvedli slušnou práci. Nenudil jsem se a je vidět že i se střízlivým rozpočtem se dá udělat dobrý akční film. Ne jako ty předražené blbosti od Netflixu.
Okres na severu (1981) (seriál)
Takže přiznám se, že jsem v celku tenhle normalizační sci-fi skvost shlédl až nyní. A to jsem už nebyl v době vzniku malé dítě. No co dodat. Takhle to rozhodně nebylo a okresní tajemník Moučkova typu by se ve funkci nedočkal konce prvního dílu. Je to ale profesionálně odvedená propaganda. I když nevím co si lidé stojící za vznikem seriálu od něj slibovali. Muselo jim být jasné, že jim to nikdo neuvěří. Ale nostalgie funguje a je vidět, že na seriálu pracovali profesionálové. A ta dramatická hudba sledující chůzi někoho po chodbě - ta byla taky super. P.S.: a ve stejné době vzniklo v Anglii Jistě, pane ministře.
Strážci zákona: Bass Reeves - Část 6 (2023) (epizóda)
Čím víc Peppera tím líp.
Reacher - Přes mrtvoly (2024) (epizóda)
Sakra. Tejden čekat! 🤬
Bratři Sunovi (2024) (seriál)
Sorry, po třetím díle končím. Celá rodinka Sunových je mi celkem volná. Jestliže se jim nepodařilo zaujmout mě za tři díly, další čas s nimi ztrácet nebudu. Takže sbohem a šáteček.
Indiana Jones a Nástroj osudu (2023)
Tak teda sorry. Jsem hrozně zklamán. Tady ten film mě zkrátka nebavil. Stydím se to napsat, ale někdy jsem se i nudil. Postava Heleny stojí za houby. Duch Indiany Jonese jsem v tomhle filmu nenašel. Mangold to úplně zazdil. Viděl bych to na dvě hvězdy, ale z nostalgie a blahým vzpomínkám na předcházející filmy (hlavně první tři) dám jednu navíc.