Posledné recenzie (701)
Jedeme na teambuilding (2023)
Tak teda to sorry. Tohle dílko jsem zkrátka nedal. Dostal jsem se ca. do poloviny a vypnul jsem to. Odpad nedávám často, ale tady ho teda bohužel dám. Jít na to do kina, tak by mi bylo doopravdy líto peněz za lístky. Je mi doopravdy líto i zúčastněných umělců, asi se snažili, ale jako zážitek byl pro mě tenhle film jedna hrůza. A ten odpad je za 40 minut mého času, ztracených v očekávání zábavného komediálního filmu.
Hrdinové ve člunu (2023)
Mohlo by se říci: "To je zase zfilmované klišé o amerických outsiderech, jenž na konci zvítězí.". No jo, ale ono to je podle skutečné události a drží se to faktů! Tak co s tím? No nic. Film pěkný, člověk jim to úsilí věří. George v režijní židličce nic nepokazil, herecké výkony dobré. Dvě hodinky okolo mě prosvištěly jako ta jejich osma.
Renegátka Nell (2024) (seriál)
Bla, bla. Tady máme zase kritiků, znalců dějin a seriálů. Na IMDb to má 7,1/10. Takže zdejší znalci se sice snaží, ale měli by zamakat i mezinárodně. Tak jo. Díly mohly být o něco kratší (průměr 35 min. na díl by stačilo). Zhustit trochu děj by pomohlo, ale dá se to. Závěrečné kratší díly osýpaly slušně. Je to úplně pohodový dobrodružný seriál, šmrcnutý trochou fantasy. Výprava v pohodě, postavy taky. Herci jsou bez problémů.