Recenzie (467)
Nárez (1986)
Dnes už spíš úsměvná sonda do historie americký skate scény. Jinak si to kluci dobře dávaj (na tehdejších maxi prknech), i když největší NÁŘEZ tu obstaral výstup red hot čili papriček.
Počiatok (2010)
Asi v polovině filmu to na mě nějak padlo a já se tak málem ocitl v Leově týmu.
Nadměrné maličkosti - Jubileum (2006) (epizóda)
Povídka na jedno skouknutí, ale kvůli Ďáskový bych to moh přetáčet donekonečna.
Kriminálka Miami (2002) (seriál)
Vylouhovaná kriminálka Las Vegas, natřená na oranžovo a v hlavní roli mladší brácha Walkera Texase.
Splašený vlak (1985)
Napínavá Train Movie se skvěle hrajícím trojlístkem - Voight, Roberts, De Mornay.
South Park: Peklo na Zemi (1999)
Druh této zábavy mi je poměrně blízký.
Rampage (2009)
Rampage se z počáteční konverzačky přehoupne do solidních jatek a plyne až do předvídatelnýho finále. Líbí se mi jak se z německýho Ed Wooda stává solidní béčkař, jen si moh trochu ohlídat epileptickýho kameramana (ovšem při nástupu "hlavního hrdiny?" Billa na vyhlazovací misy to zase vypadá hodně působivě a realisticky). PS: Život je jako videohra. Nikdy nevíš, co si zastřelíš.
Viva la Bam (2003) (seriál)
Bam a spol. sou dobrý šulini, ale nejvíc mě pobavil nervní Don Vito.
Mazec (2010) (relácia)
Při večernim brouzdání po Tv análech sem narazil na talk šou Mazec a koho tam nevidim. Mezi hosty byl zrovna spisovatel a antifeminista Pepa Hausman (byl i u Krause), takže sem přibližně věděl co příde. Pepik nezklamal, a tak sem pobaveně sledoval jak si s Dejdarem notuje a jak jim občas Kačenka (s CTK výrazem) skočí do hovoru s nějakou uštěpačnou poznámkou. Dalšim hostem byla nějaká striptérka a to už tak zábavný pohovor nebyl. Určitě tady záleží na výběru zajímavých hostů a taky sehranosti dvojice moderátorů, ale to mě je celkem šumák, protože další sledování v plánu nemám.
Radioaktivní sny (1985)
Postjadernej rokec!