Recenzie (289)
Jumanji: Vitajte v džungli (2017)
No, na Jumanji 1 jsem vyrustal, a tak jsem byl lehce v rozpacich pred sledovanim.. nakonec jsem byl velice prijemne prekvapenej a opravdu me to bavilo. Neberu to jako Jumanji 2, ale jakesi moderni pojeti, ktere nema s prvnim filmem nic spolecneho
Blok 99 (2017)
bravo
Pásky z Nagana (2018)
Jak jinak nez 5 hvezd a potok slz! :) Hlavne nezapomenout - hrdi kdyz se vitezi, verni kdyz se nedari, v poslednich letech se setkavam bohuzel s opakem.
Brouček (2017)
vecer u HBO, dokonce s dabingem.. parkrat jsme se ale od srdce zasmali. nenarocna oddychovka a vubec ne spatna
Krotitelia duchov (2016)
Jak nekdo muze dat hvezdu tyhle preplacany kycovity sracce ? Originalni Ghostbusters je proste kultovka vsech kultovek, ktera si urcite nezaslouzila takovyhle zprzneni. Je mi jasny ze film vydelal na jmene a za to bych jim nafackoval. To je jako kdyby natocili novej Shawshank Redemption a hlavni roli by hrala Miley Cyrus a Justin Bieber a utikali by z disneylandu. Proste tohle bylo sileny a doufam ze uz to nikdy nebudu muset podstoupit.
The Fundamentals of Caring (2016)
Tak tohle byl narez, sprcha sarkastickeho humoru ktery byl naprosto vkusny a hlavne vtipnyyy. Doporucuju
Ja, Earl a dievča na zomretie (2015)
Naprosto skvely a duveryhodny. Cire uprimne pratestvi a vsechny dalsi emoce byly tak uveritelne. Bylo to vtipne, jednoduche.. Skvela podivana.
T2 Trainspotting (2017)
Po dlouhem premysleni a zmatenosti, kterou ve mne T2 vyvolal jsem konecne dospel k zaveru. Nejdriv jsem byl trochu zklamany, protoze po kultovni jednicce jsem cekal podobny narez, ktery se ale nedostavil. No jo... jenze ti typci zestarli o 20 let.. preci se nebudou chovat i v dospelosti jako pubertalni fetaci.. Bylo super videt temer vsechny postavy jednicky a ackoliv me sokovalo, kam jejich kamaradstvi zaslo, nedivim se tomu po zaverecne rekapitulaci vsech Fuckupu.. takze u me serie Trainspotting proste kraluje a T2 beru jako prirozeny vyvoj.
Ocko je doma (2015)
Jenom Kvuli farrellovi, protoze ten, jak uz jsme u neho zvykli, je proste frajer. Mugatu pico
Demolice (2015)
Dobra atmosfera, s hlavnim hrdinou clovek souciti a zaroven ho vubec nechape. Bavil jsem se 4*