Recenzie (9)
Súmrak (2008)
3/4 :)....za to stylove Volvo :)
Dobrodružstvá Rockyho a Bullwinkla (2000)
1 hviezdicka a to len - len tak. Inak by to bol jasny odpad.......strasne nieco......
Rosalinda (1999) (seriál)
Ten frajer mal biele Porsche - inak by bola jedna * ...d:-)
Blbý a blbší (1994)
Blbí ludia - taktiež ludia. Jim Carrey je maska, ale vie pobaviť len na chvilku. Druhy diel už bol o dost slabší.........
Legenda o Mulan (1998)
Výroky dráčika sú na 1 s hviezdičkou!!
Autá (2006)
Skvelé. Najprv som myslel, že to bude americká rozprávočka pre deti s happy-endom, ale názor som počas sledovania rýchlo menil. Tento film je veselý a zároveň aj decentne poučný. Bol som pri ňom ako malé dieťa v hračkárstve d:-)) !
Schindlerov zoznam (1993)
No, so všou vážnosťou Mr. Spielberg.....klobúk dole!! Kto dal menej ako 3* nech si to pozrie znovu, pochopi to a potom moze hodnotit...........
Pán a pani Smithovci (2005)
Tento film som pozeral asi 10 krát a stále sa mi ľúbi. Brad a Angelina si vo filme rozumeli skvele (a tak si to preniesli aj do reality d:-)) a teda, keď k tomu prirátam humorne myslenú značnú časť filmu a fantastickú hudbu, tak mi vyšlo 5 hviezdičiek. Odporučam pozrieť si...nečakajte však nič oskarové......
Rýchlo a zbesilo: Tokijská jazda (2006)
Od prvej časti až k tretej to stráca na sile. Ale pri velkej zimnej nude si to kľudne pustite aspoň trošku to povzbudí.Takže keby nie som auto-moto fanda a film nemá takú super hudbu, tak dám rozhodne o 2 hviezdičky menej.