Obľúbené seriály (10)
Dexter (2006)
*Seriál som obchádzal a pustil si ho až tento týždeň. Je určený určite len silnejším povahám a pre svoju morbídnosť aj náročnejšiemu divákovi. Sezóna 1 bola veľmi dobrá, kde som ju prešiel za 3 dni. To sa mi naposledy stalo u Spartacusa. Seriál je plný zvratov a spoznávaním nových dexterových citov. Od 5 časti som vedel, kto bude masový vrah, ale zážitok z prvej sezóny mi to nepokazilo. Sezóna 2 bola tiež super, koniec v očakávaní ale dobrý. 3 a 4 taktiež nesklamali moje očakávani, akurát ta Rita :(. To bol teda koniec. 5 séria zhltaná za chvíľku, trošku divný koniec ale v pohode. Super seriál zameraný na psychiku. Dexter numero uno. 6 séria vynikajúca :) i keď s troškou pátosu. Už sa teším na 7. sériu.
Akty X (1993)
Simpsonovci (1989)
Sopranovci (1999)
Omerta.
Spider-Man (1994)
Mestečko South Park (1997)
Bratstvo neohrozených (2001)
Spartakus (2010)
Najlepší seriál, aký bol kedy natočený s historickým motívom. Gradácia deja je vynikajúca, prekvapivé momenty, citové zauzlenia, bitky v aréne i mimo nej a intrigovanie. Super! MEGA!!!
12 opic (2015)
Kto da sancu, tento nenapadny serial si zamiluje.
Walking Dead (2010)
Hustý chodci :)))). 12 diel vynikajúci, teším sa na 13 diel, to bude masaker :).