Recenzie (226)
Vzestup Osmanské říše (2020) (seriál)
Parádní dokument z pohledu druhé strany. Charismatický sultán. A co víc. Nemusíte tu mít pocit, že koukáte na "nezaujatý" prozápadní dokument verbující Vás proti Turkovi.
Meno ruže (1986)
Odkládal jsem prvotinu tohoto snímku dlouho, a až při včerejší Halloweenské smrti Sira Conneryho jsem k tomu nabral odvahu. Jsi pán Seane!
Diego Maradona (2019)
Zdá se, že to Itálie z něj udělala to, čím byl... a čím se stal i poté.
Král psanec (2018)
Čekal jsem od filmu asi rochu něco jiného. Vpodstatě nic nového jsme neviděli, mix filmových předchůdců a chyběla tomu bitva u Bannockburnu. Přitom obsazení a kostýmy a výprava měla na víc. Někde se stala chybka.
Král (2019)
Příjemné překvapení... nečekané. Velmi dobré.
Sestra v akcii 2: Opäť v habite (1993)
Na mě to funguje. Srší z toho ta atmosféra 90tek... Tak nějak asi nostalgie něčeho, co už se nikdy nevrátí.
Honza málem králem (1977)
Co na tom, že Korn tu vypadá jak Anakin Skywalker. 😂
Ľadové ostrie (1992)
Na krasobruslení obecně nijak nekoukám, ale tohle je moje nostalgická srdcovka. Tématicky Topka.
Červené kecky (2002) (TV film)
Kdo nehrál závodně, nepochopí. No každopádně... Tenkrát Hallmark to byla kvalita.
Rýchlo a zbesilo: Hobbs & Shaw (2019)
Tak jsme se zasmáli. V co jsme doufali, se stalo... včetně podprůměrné zápletky. Ale co, jen škoda, že ti 2 nebudou hrát v F&F9.