Recenzie (317)
Bathory (2008)
Bohužel přes vešekerý potenciál, který příběh nabízel, a snahu filmařů se to moc nepovedlo...
Otesánek (2000)
Tak trochu promarněná příležitost. Mohlo to být mnohem lepší, ale asi by to chtělo lepší herce - s výjimkou Jana Hartla to byla dost tragédie...
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
Rozhodně lepší než jednička. Hodně tomu pomohla řevnivost mezi UK a USA :-)
Mission: Impossible - Fallout (2018)
Tak už to jede trochu samospádem, ale ještě pořád si to udržuje jistou úroveň, a to navzdory stárnoucímu Tomu Cruiseovi. Možná by to mohlo být trochu kratší, aby člověka tolik nebrněl zadek.
Čo robíme v temnotách (2014)
Místy hodně suchý a černý humor. Jako celek příjemné a vcelku nečekané překvapení...
Prekliate dedičstvo (2018)
Tak vydávat to za přelomový film v hororovém žánru je poměrně odvážné. Film to rozhodně není špatný, absence prvoplánových lekaček či brutálního násilí potěší. Pomohlo by zkrácení o cca 30 minut a méně hrané hysterie Toni Collette. Některé scény jí člověk prostě nemůže věřit...
Jurský svet: Zánik ríše (2018)
Napsat, že to bylo zklamání, nemůžu, protože jsem od toho nic neočekával. Film protekl do kbelíku zapomenutelných spektáklů postavených čistě na technice. A to je málo... Tu jednu hvězdu dávám za Chrise Pratta.
Pablo Escobar: Nenávidený a milovaný (2017)
Skvělý Javier Bardem a překvapivě dobrá Penélope Cruz. A byť je film přes dvě hodiny dlouhý, nenudí, ani není životopisně popisný a sterilní.
Ant-Man a Wasp (2018)
Povedené pokračování, které si dokázalo udržet úroveň a neklesnout na pouhou nastavovanou kaši či vykrádačku prvního dílu.
Ant-Man (2015)
Klasické komiksové schéma s občas vtipnými momenty i hláškami. Žádné velké překvapení, ale ani průšvih.