Obľúbení režiséri (10)
Ešte ked som bol neznalý vo filmových rebríčkoch,už vtedy patrili jeho filmy zelena míľa a shawnshank k mojím najmilejším...vynikajúca je aj jeho Hmla a čo sa týka Buried Alive myslím že to zvládol dobre,nakoľko predpokladam že ho kôli malému rozpočtu robil ,,na kolene,, ...
Škoda,že nebol aktívnejší...som zvedavý ako by od neho vyzeral film Misery nechce zemrit
Inteligentný Alfa-samec. :)
Bývalý drevorubač,neskôr učiteľ plávania v armáde sa presadil ako nezabudnuteľný herec.To mu našťastie nestačilo a venoval svetu veľa zaujímavých filmoch.Mám ho v úcte...keby som sa sním stretol ešte viac asi..vraj počas nakrúcania v Million Dollar Baby vo svojích 74 rokov sa dokázal 30krát pritiahnuť k hrázde
Tohoto nepoznám,chcel som si tu dať len niekoho uleteného :D
Peter Jackson
Najlepšie filmy:
Pán prsteňov: Spoločenstvo Prsteňa (2001)
Pán prsteňov: Návrat kráľa (2003)
Pán prsteňov: Dve veže (2002)
Martin Scorsese
Najlepšie filmy:
Michael Jackson: Video Greatest Hits - HIStory (1995) (video kompilácia)
Kasíno (1995)
Prekliaty ostrov (2010)
James Cameron
Najlepšie filmy:
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Votrelec 2 (1986)
Terminátor (1984)
Robert Zemeckis
Najlepšie filmy:
Forrest Gump (1994)
Návrat do budúcnosti (1985)
Návrat do budúcnosti 2 (1989)
Francis Ford Coppola
Najlepšie filmy:
Kmotr 1, 2, 3 (1992) (TV film)
Kmotr (1977) (seriál)
Krstný otec (1972)
Mel Gibson
Najlepšie filmy:
Statočné srdce (1995)
Hacksaw Ridge: Zrodenie hrdinu (2016)
Apocalypto (2006)