Recenzie (303)
Volver (2006)
Krásný evropský snímek, pánové bacha , ženy jsou schopné všeho.
Zlý poliš (2009)
Sakra to byla kamera, já jsem z toho filmu normálně sjetej :)
Zmätok v duši (2009)
Jo, Jeff Bridges opravdovej, s několika silnými okamžiky. I když country music není přímo můj šálek kafe, tak hudba byla parádní. Nezapomeňme na Colina Farrella, který byl taky výborný.
Pochované hriechy (2009)
Ale Tommy Lee Jones za *****
Strážca zákona (2008)
K tomu není co dodat, jen že na závěr byly slzy.
Harry Brown (2009)
Povedená záležitost. Death wish po anglicku.
Sherlock Holmes (2009)
Matrix alias Sherlock Holmes v digitálním světě.
Žízeň (2009)
Pomsty byly luxus, ale u tohodle jsem se kurva nudil.
Nindža zabijak (2009)
Krve a uřezaných končetin bylo dost, ale to je asi vše.
The Collector (2009)
Bože muj, kdo a pro koho tohle točí. Filmy o zlém pánovi a psovi, kterej po deseti kudlách v břiše běhá přespolní běh. Škoda času, jsem fakt nasranej, protože tohle je fakt kokotina nejvyššího kalibru.