Recenzie (30)
Star Trek: Vesmírna stanica DS9 (1993) (seriál)
1) **** , 2) ***** , 3) ***** , 4) ***** , 5) ***** , 6) ***** , 7) ***** Pro mě rozhodně nejlepší ST seriál a vážně se divím, že v hodnocení je jednoznačně nejhorší.. a jinak pro mě druhý nejlepší scifi seriál hned po BSG.
Ďalších desať minút I: Trúbka (2002)
Aki Kaurismaki: 5*, Victor Erice: 4*, Werner Herzog: 4*, Jim Jarmush: 3*, Wim Wenders: 3*, Spike Lee: 1*, Kaige Chen: 4*
Total Balalaika Show (1994) (koncert)
Thank you very many...... :)
Star Trek: Nová generácia (1987) (seriál)
1) *** , 2) **** , 3) **** , 4) **** , 5) **** , 6) **** , 7) ****
Vraždy v Midsomeri (1997) (seriál)
1) *** (Hodnocení hodně pokleslo díky naprosto odpornému dabingu, v originále by to bylo minimálně o hvězdu výš)
Star Trek: Enterprise (2001) (seriál)
1) *** , 2) *** , 3) ***** , 4) ****
Deadwood (2004) (seriál)
1) ***** , 2) ***** , 3) *****
Akty X (1993) (seriál)
1) **** , 2) **** , 3) **** , 4) **** , 5) ***
Ženy z rodu Gilmorovcov (2000) (seriál)
1) **** , 2) **** , 3) *** , 4) **** , 5) **** , 6) *** , 7) ****
Last of the Summer Wine (1973) (seriál)
1) **** , 2) **** , 3) **** , 4) **** , 5) **** , 6) **** , 7) **** , 8) **** , 9) *** , 10) **** , 11) **** , 12) **** , 13) **** , 14) **** , 15) **** , 16) **** , 17) **** , 18) **** , 19) **** , 20) **** , 21) *** , 22) **** , 23) **** , 24) **** , 25) **** , 26) **** , 27) **** , 28) **** , 29) **** , 30) *** , 31) *** .