Recenzie (23)
Čierna labuť (2010)
Úžasné, Dechberoucí, Intenzivní, Drásavé, Bezprostřední. Tohle chci cítit po skončení filmu... více zde: http://atrumeos.blogspot.com/2011/02/black-swan.html
Tron (1982)
Zhlédnuto nedlouho po sequelu. Vizuálně z dnešního hlediska poněkud směšné, přesto velice nápadité a originální. To samé se týká příběhu. Některé scény jsou docela podivné, některé jsem dokonce úplně nepochopil, přesto 75% z velké části kvůli pocitu říkajícímu, že jako dítě bych Trona zbožňoval....a nakonec ani dnes hodinu a půl strávenou sledováním v žádném případě nemůžu prohlásit za ztracenou.
Zmätok v duši (2009)
Síly minulého viděného existenciálního dramatu (Wrestlera) Crazy Heart nedosahuje, přesto čas utekl příjemně. Jeff Bridges je klasicky skvělý, Maggie sympatičtější, než bych čekal. Než jako velký oscarový film mi Crazy heart přišel jako vyprývění dávné epizody ze života popisující, jak vznikla tahle píseň. Ta je ostatně věnovaná tady Wendy v publiku...