Recenzie (127)
Snežný drak (2013) (TV film)
Odkdy je princovi 35?
Co den dluží noci (2012)
Mimořádný film se špatným životním rozhodnutím.
Panství Downton (2010) (seriál)
THE BEST!
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
Na LOTRa to sice nemá, ale 2. polovina filmu se mu pomalu začínala přibližovat. Možná je to ale můj problém, jelikož tíhnu k Frodovi a Hobit je o Bilbovi...
Štyridsiatka na krku (2008) (TV film)
Ale nebylo to špatné, taková americká oddechovka.
Tri metre nad nebom 2: Návrat rebela (2012)
Lepší než jednička. Krásné-za srdce rvoucí!!
Veľký Gatsby (2013)
3,5 za soundtrack. Jinak film zkazil trochu moje očekávání. Leo a Tobey byli super, Carey mi neseděla, ale to je spíš můj osobní problém. Komerční průměr.
Život je jen jeden (2011)
Celkově za Španělsko, za Barcelonu, za pláž, kterou znám, za vtipnost a citlivost součastně dávám čtyři hvězdy.
Co všechno věděla Maisie (2012)
Něco mezi 4-5 hvězdami.
Úkryt (2011)
Vím, že je to nezávislý film atd., ale 3 večery jsem se nutila, abych ho vůbec dokoukala, určitě to není žádný brak, ale ani to není žádný eso. Jisté napětí to ale mělo.