Recenzie (127)
Láska a čest (2013)
Za Liama-je fakt pěknej, jinak military fraška...
Späť v hre (2012)
Průměrné sportovně-romantické drama.
Osudové leto 2 (2011)
No tak tohle snad nemohlo být myšleno vážně, že je to novodobá verze jedničky.
Dvere v podlahe (2004)
Jako komedie mi to nepřišlo, místy až moc pervérzní. Celkový dojem na bodě mrazu.
Osudové leto (2002)
Celkem pěkný průměrný surfařský film.
Hon (2012)
Děti mluví vždycky pravdu. TOP *****
Kto prežije - Pearl Islands (2003) (séria)
Dokud tam byl Rupert, tak to bylo na 5*, ale bez něj to už nebylo ono a celou soutěž jsem dokoukala jen z principu. S vitězkou nesouhlasím, tuhle soutěž by měli prostě vyhrávat jen chlapy.
Anna Kareninová (2012)
Na plný počet to není, ale i tak dost dobrý.
Teď a tady (2012)
Bolestně cítím strach ze smrti.
Kto prežije - Panama (2006) (séria)
100% spokojenost s vítězem.