Recenzie (6 425)
Indiana Jones a Chrám skazy (1984)
Nejslabší z trilogie. Sice více akční, nápadů je až až, ale méně vtipné.
Dobyvatelia stratenej archy (1981)
H. Ford skvělý. Postava Indyho skvělá. Kdo říká, že archeologie je nuda, šeredně se mýlí.
Mesto bohov (2002)
Tak to ve velkoměstech zkrátka chodí. Trefná reálná ukázka prostředí zločinecké spodiny.
Butch Cassidy a Sundance Kid (1969)
Hezký western. Dva kvalitní herci ručí, že nebudu zklamán.
Gran Torino (2008)
Eastwood je výborný herec a režisér. Tento jeho další počin mě v tom opět utvrdil. Jeho role je přímo dokonalá. Děj super. Toto Vás chytne za srdce.
Sedem (1995)
Etalon krimi thrillerů.
Schindlerov zoznam (1993)
Velmi poutavý "dokument" o jednom lidském hrdinském činu mezi páchaným zvěrstvem. Liam Neeson je formát. Ale ke konci už přehrával.
Forrest Gump (1994)
Hanks jako retard, kterého si na první pohled zamilujete. Dlouhé, a přitom tak hřejivě zábavné.
Jaskyňa (2005)
Ne!!! Never More!!!
Pád do tmy (2005)
Příjemně relaxační, místy mrazivé klaustrofobní překvapení. Nápad ne všední.