Recenzie (357)
Čch' pi (2008)
John Woo zpět v plné formě. Po takové lahůdce se už těším na druhý díl.
Princ a ja (2004)
Tři hvězdy za Julii Stiles. Sečteno s ostatním výsledné dvě.
Californication - Orgie v Kalifornii (2007) (seriál)
Občas jsem tento seriál zahlédl na ČT1, přišel mi celkem vtipný, asi díky mé vyměklosti místy i dost drsný. Po nějakém čase jsem počáteční díly zkouknul v originále a dále to šlo ráz na ráz. Všechny série za pár dní, nadšení, zvýšení hodnocení na 5*, zamilování se do toho bastarda Moodyho (Duchovny v 50-ti vypadá neuvěřitelně dobře, a ne, gay nejsem), a cesta do oblíbené desítky.
Expendables: Nezničiteľní (2010)
Já jsem spokojený. Trochu střihově chaotické akční scény, ale což. Ovšem v jednom záběru dojde Slyovi munice, to považuji za velkou hrubku, poněvadž v osmdesátkách munice zásadně nedocházela! A do dvojky by se mohl přihodit Seagal, van Damme, případně Norris, a budu ještě spokojenější :-).
Grindhouse: Machete (2007)
Po letech jsme se dočkali i filmu, a dokonce s výrazně vylepšeným obsazením.
Film o filmu Největší z Čechů (2010) (TV film)
Pokus o zajímavé pojetí Filmu o filmu. O Filmu samotném vám toho moc neřekne, ale působil tak divně, že jsem se o film začal zajímat. Takže úkol splnil :-)
Srdcová sedma (1998)
Zajímavá romantická komedie. Krásně ukazuje, že jakkoli je jedna maličkost schopná úplně změnit život, stejně to nakonec vždycky stojí za ho*no.
Počiatok (2010)
Dokonalé. Promyšlené. Při prvním shlédnutí jsem otevřel pusu a ještě dlouho po odchodu z kina jsem ji nezavřel. Při druhé projekci jsem se výborně bavil a mohl na vizuálně dokonalém plátně oči nechat. Ovšem i tak jsem se neubránil pocitu, že film už není až-zas-tak-dokonalý a až-zas-tak-promyšlený. Fantastická a efektní podívaná v kině, klasikou se pro mne Inception ovšem nestává.
Díra (1960)
Vynikajicí vězeňské drama. Atmosféra by se dala krájet. A ten mladý floutek už od začátku mnoho důvěry nevzbuzoval...
Prekliaty ostrov (2010)
Docela zklamání. Utahané, na mnoha místech se děj vůbec neposouvá, flashbacky z války spíše rušily, než aby se tam hodily. Atmosféra z počáteční třetiny, kdy to vypadalo hodně slibně, jakoby se vytratila do neznáma. DiCaprio je ovšem jiná kapitola, a definitivně se zabydluje v mé top10.