Obľúbené filmy (7)
Kráľova reč (2010)
Čokoláda (2000)
Láska nebeská (2003)
To je taková moje vánoční klasika... :) Myslím, že tento film patří mezi romantickými mezi ty opravdu podařené. Na začátku, když se jednotlivé příběhy rozvíjejí se vždycky zasměju (hlavně starému rockerovi, co se "snaží o comeback za každou cenu") a konec je zase klasická až pohádkově nesmyslná romantika. Ale proč ne, když jsou Vánoce!!! :D
Avatar (2009)
Neuvěřitelný, neskutečný,úžasný zážitek!!!
Piráti na vlnách (2009)
Pět hvězdiček je málo...
Pretty Woman (1990)
Klasická oddechovka, kterou jsem si hned na poprvé zamilovala. Hlášky typu - "svině klouzavý" mě pokaždé dostanou na kolena a romantický ač nereálný příběh zahřeje na srdci. Na Pretty Woman bych se mohla dívat prostě pořád!