Recenzie (19)
Děti úplňku (2017) (TV film)
Silný dokument, který ukázal nemoc o které pravděpodobně většina lidí neví nic. Mám na to ale trošku kontroverzní názor. Tito lidé NIKDY neprožijí kvalitní život a to ani s tou nejlepší asistencí. Sami ze života nic nemají a jejich zdravé okolí o život příjde, proto nevidím důvod, aby stát něco extra financoval. Naopak tento dokument by měli vidět povinně úplně všichni puberťáci, pro které jsou nejdůležitější pařby, chlast a bordel, aby si začali vážit svého života.
Hra o trůny - Bitva bastardů (2016) (epizóda)
Asi nejlepší epizoda celé série. To byly nervy!
Assassin’s Creed (2016)
Jelikož jsem fanoušek celé herní série, tak jsem od filmu očekával hodně. Bohužel vydřené 3*
Legendy zločinu (2015)
Nebýt dokonalého výkonu Toma Hardyho, tak bych 5* nedal.
Popelka (2015) (relácia)
Větší p******* jsem ještě neviděl, ale rád se směju těm primitivním pipinám co se tam přihlásí :D
Annabelle (2014)
Málem jsem se unudil k smrti. Annabelle ani nemůžu považovat za horor. Podle mě je celý film odfláknutý a mohl být daleko lepší.
Rozsudok smrti (2008)
Dobrý film... R.I.P. Paul Walker
Nitro Circus: Najextrémnejšie skoky na motorkách (2012)
Blááázni, kteří dělají co je baví. Na rozdíl od Jackass mi z toho není špatně.
Taxi (1998)
Perfektní komedie. Nechybí tady akce, humor, skvělé taxi a hlavně pohodový děj. Nejlepší část filmu se odehrávala v taxíku. 80%
Ice Road Truckers (2007) (relácia)
Pro milovníky trucků a hazardu se životem je to ten pravý pořad.