Recenzie (781)
Čo sme komu urobili? (2014)
Originálna ľahučká komédia o farbách presahujúci i rámec dúhy.
Láska na karí (2014)
Charizmatický herci, pôvabná Charlotte, kult jedla. Príjemných 120minút.
Ona (2013)
Herecky (Joaquin ako Theoš zapasoval), u Scarlet hlasovo parádička. I vedlajšie postavičky to zvládly k mojej spokojnosti (Olivia). Originálne námet. Prvá polovica 5hviezdičiek. Potom ma to už tak silno ako na začiatku nedržalo. Asi počiatočný pocit záľúbenosti vyprchal. Asi tak ako Theodore vedel v neskoršej časti deja odhadnúť svoju EŠTE manželku... Ale určite odporúčam.
Dar od Boha (2005)
Posledná štvrtina nadpriemerná. Ale zvyšné tri tretiny často strácali tempo, a často som sa vo filme stratil i ja. Vykreslenie fungovania rodinky sa mi páčilo.
Samsara (2011)
Rozprávajú obrazy. Bez slov...
Kód Enigmy (2014)
Herci fajn, ušlo to rovnako tak. Ale po filme som si uvedomil, že ušli i všetky dojmy a jediné čo mi utkvelo boli len spomínané herecké výkony.
Memento (2000)
Prvych 15 minút som si myslel, že trpím stratou krátkodobej pamäte..... Ale potom som zistil, že je to naopak... Nakoniec som začal tušiť... Fajne
Občiansky preukaz (2010)
Dobrý dvojhodinový film, ktorý ma nepustil. Doslova atmosferický.
Byzantium: Upírí príbeh (2012)
Príťažlivé herečky a to je tak všetko. Nebolo to ešte na depresiu z filmu...
Jasmínine slzy (2013)
Umne natočený film, ako vždy dobre zahrané postavy a herci krásne ťažia z napísaných dialógov (a hrajú bravúrne). Všetko je natočené zrozumiteľne a ukazuje, že keď človek stratí sebareflexiu...+++++ Však FLYBOY to dokonale vystihol. Riadna depka film, ktorý Vám slniečko do izby neprinesie.+++ A dejovo žiadne prekvapenie++. Na druhej strane zrozumiteľne kritizujúci určité vlastnosti a druh ľudí, ktorí by radí zlízavali smotanu za každú cenu.