Recenzie (11)
Tři Tygři ve filmu: JACKPOT (2022)
Tento film má mít vlastní kategorii :) Chápu, že divák který absolutně neví do čeho jde a co je tato banda zač. Může mít problém tento film zakousnout.. Ono je to někdy přehnané ano to je schválně... Je to nadsázka a hlavně copak by někdo chtěl Milana a Davida nějak vážného prostě je to jejich role a jsem rád, že ponechali jejich charakter i do filmu.. Film má i děj bál jsem se, že to bude právě nějak zplácané, ale mělo to hlavu a patu.. Je to vtipné, bláznivé a prostě tak jak to má být od tří tygrů ! KLOBOUK DOLŮ CO JSTE DOKAZALI VYTVOŘIT NIKDY JSEM NEZAŽIL TAKOVÉ VÝBUCHY SMÍCHU CELÉHO SÁLU... TAKŽE KDYŽ FILMOVÝ KRITIK DÁ 30% HODNOCENÍ...... BOŽE JDĚTE SE PODÍVAT NA REAKCE DIVÁKŮ TO JE TO HLAVNÍ !
Šťastie na dosah (2006)
Smutný film ze života který, ale umí člověka namotivovat. Když člověk chce tak jde opravdu všechno člověk o kterém je film natočen to opravdu neměl jednoduché.. Velice povedený film a skvěle odehraná role willa smithe ! :)
Kokaín (2001)
Jeden z mých nejoblíbenějších filmu o drogách. Vše má hlavu a patu. Doporučuji ! Tento film nevidím určitě naposledy...
Hačikó: Príbeh psa (2009)
Jedinečný film svého druhu.. Ideální s holkou na večer :) Dokonce jsme se rozhodli pro stejnou rasu psa. Díky filmu :)
Jason a Lyric (1994)
Wow nečekal jsem že tento film bude tak dobrý ! U filmu mi ukápla i slza což se často nestává ! Rozhodně nevidim tento film na posledy ! Dopuručuji shlédnout ;)
Super jazda (2005)
Mě se film hodně líbil. Podařilo se vytvořit dramatické napětí. Film o outsiderovi který musí překonat vtnitřní konflikt a my diváci pochopíme proč je ten zápas důležitej co si tím dokáže když vyhraje. To se mi při tomto filmu stalo.Na konci filmu jsem držel palce aby vyhráli.Dál už nebudu komentář rozvádět doporučuji spíš film shlédnout ;) Rozhodně nelituji stráveného času z tímto filmem. Každopádně v této kategorii palec nahoru ;)
V pasci (2010)
Film Ďábel mě velice zaujal v úvodu, ale po úvodu byl film lehce zdlouhavý.Později mě film opět vtáhnul do dějě. Který postupně gradoval až do závěru kterej se podle mě podařil. Když jsem se na film díval přemýšlel jsem jak bych se zachoval kdyby jsem ve výtahu uvíznul já. +povedená hudba +zajímavý úvod Hodnocení 3 lepší hvězdy ;)
Princezná z mlyna (1994)
Princezna z mlyna to je prostě Česká klasická pohádka teda aspoň pro mě.Krásná a veselá pohádka o lásce a o tom že srdci nezáleží zda ta do které se zamilujete bude princezna nebo jen v uvozovkách obyčejná dívka.
Vzpomínky na lásku (2004)
Film krásně ukazuje jak může být život krutý a navodí vám tu správnou atmosféru bezmoci a úzkosti. Mě osobně u filmu pár krát ukápla slza a po shlédnutí filmu jsem měl ten nepopsatelný emotivní zážitek. TENTO FILM DOPORUČUJI.
Scarface (1983)
Film poukazuje že čím více máte přátel tím více máte nepřátel a že né každý unese sílu peněz. Hlavní postava Antonio Montana je přistěhovalec z Kuby a postupně se propracuje k obchodu z kokainem a to ve velkém. Mé hodnocení je 5hvězdiček a kdyby bylo hvězdiček víc dal bych i víc.Hodnocení je tak velké protože, film navodí tu správnou mafiánskou atmosféru a herecké výkony jsou naprosto realistické. Mohu vřele doporučit fanouškům mafiánského životního stylu.Film jsem viděl cca 35x :-) a určitě ne naposledy :-)