Posledné recenzie (10)
Ant-Man (2015)
rozjezd byl slabší, holt se divák musí seznámit s hrdinou a nějakou zápletkou, ale postupně se to rozjíždí a v konci vám tahle lokomotiva div neujede. Film graduje úplně ve všem, hlášky, akce ... bohužel graduje fakt skoro od nuly, ale konec skvělý, všechno skvělé minispoiler: Jen mě zarazilo, že dědula jen tak doma skladuje tekutý dusík, vaří z něj snad lečo nebo co
Exodus: Bohovia a králi (2014)
líbí se mi především snaha o racionalizaci ran egyptských a kde holt nešlo použít vysvětlení, použijeme něco magického (viz dvě ze sedmi ran) a film jako celek dokáže udržet pozornost, v některých scénách očekáváte ze stínů vystupivšího Liama Neesona, ale celkově jde o fajnovou podívanou. Trošku mě mrzí, že celý film víceméně stojí na Baleovi, prostor mohly dostat i jiné postavy. I když celkově film srovnám s Princem egyptským, tento film ho kromě délkou ničím nepřekoná. za mě 80%
22 Jump Street (2014)
jak tu již padlo, skutečně o krapítek slabší, ale pořád vydařená parodie na policajtský filmy i s vtípky na filmové sequely, smál jsem se od začátku. Když mu skočila chobotnice na hlovu, neudržel jsem se. Scéna, kde se Jenko posmívá "Schmidt f*cked the captain's daaaaughteeer" mě naprosto zničila a pustil jsem si ji pak ještě asi pětkrát. chtěl jsem dát plných pět, ale díky několika trošku nudným scénám a vtípkům jen 4, ale pořád sakra dobře strávené skoro 2 hodiny