Recenzie (496)
Tichá bolest (1990)
Pro mě nejlepší z "polistopadových" filmů o nelidskosti a zrůdnosti bolševismu v padesátých letech. O hereckém umění Rudolfa Hrušínského není pochyb, zde předvedl skutečně strhující výkon. Také Vítězslavu Jandákovi sedla role vypitého lampasáka.
Sunshine (2007)
Vskutu zajímavá a poutavě natočená sci-fi o "sluneční misi" na záchranu Země a lidstva. Kromě kamery, režie a hereckých výkonů zaujme film hlavně svou vizuální stránkou - záběry lodi, jejího interiéru, vesmíru... Napínavá sci-fi podívaná.
Indiana Jones a Kráľovstvo krištáľovej lebky (2008)
I po těch letech je to starý dobrý Indy. H. Fordovi sice od poslední křížové výpravy přibyla nějaká ta vráska, ale jeho herecký výkon to, zdá se, neovlivnilo. Stejný styl zápletek, akcí i humoru.
Ceremoniář (1996)
Nechápu, jak někdo může tento snímek označit za nudný. Celý příběh je zajímavý a postupně gradující až do (sice snadno předvídatelného) konce. A Jan Hrušínský byl fakt virtuozní, určitě jedna z jeho nejlepších rolí.
Beowulf - vikingská legenda (2005)
Poněkud svérázné, nicméně poutavé zpracování staroanglického hrdinského eposu.
Třetí skoba pro Kocoura (1983)
Když pominu úplný závěr filmu s rozjásanými vzornými pionýry, tak jde o velmi slušný dětský snímek. Poutavý příběh s malými horolezci a detektivní zápletkou obsazený řadou výborných herců.
Strach má velké oči (1980) (TV film)
Úžasná Iva Janžurová i "Bujón" Rudolf Hrušínský. Nestárnoucí, dodnes velmi půvabná veselá pohádka.
Já už budu hodný, dědečku! (1978)
Skutečně brilantní herecké sólo Miloše Kopeckého.
Pátek není svátek (1979)
Typická komedie socialistické éry, kdy v práci nikdo nepracuje a vše je ok. Velmi příjemná oddechovka s řadou našich výborných herců.
Mars útočí! (1996)
Řada známých herců, jako parodie to docela ujde.