Recenzie (48)
Poliši (2010)
Další velké zklamání roku 2010. Tolik křeče a hlouposti ve filmu s Willisem je k pláči. Přišlo mi to jako trojka "Bad Boys", kde už je jen trapný Lawrence a místo Smitha, který v takové slátanině odmítl hrát, vzali Willise (asi potřeboval peníze na svatbu dcery...).
Salt (2010)
Film jsem bohužel viděl... Otřesný scénář který pohřbil celý film, jež měl jisté ambice. Tolik nesmyslnosti a hloupostí však nepřebije ani kouzlo Angeliny (nemá ty rty zase nějaké větší...?).
Podivný prípad Benjamina Buttona (2008)
Nádhera. Ten film mne naprosto okouzlil svým příběhem, hereckými výkony, hudbou, triky - prostě vším. Stopáž je delší, ale pro ty, které film pohltí, jsou to krásně prožité 2,5 hodiny. No a konec - i při 20-tém přehrání doma se hrnou slzy.... Krásný film, který je pro mne něco mezi Forrest Gumpem a Velkou rybou. Nic pro fandy akce, horrorů apod. 100% !
Nenávidím blondínky (1980)
Už vůbec si nepamatuji, o čem ten film byl... Vím jen, že jsem na něm byl cca půl roku před vydáním občanky a děsně jsem se klepal, aby mne do kina vůbec pustili - byl totiž nepřístupný. Můj PRVNÍ nepřístupný film. Ale už tehdy jsem si říkal, že to byla hloupost (bláznivá taškařice?), ve které je občas vidět ženské prso a někdy dokonce obě... Ze sentimentu a hlavně díky mlhavé paměti... 25%
Chlapi z karavanov (2006)
Náhodou jsem na tenhle film narazil při přepínání kabelovky a obrovské překvapení! Nemám rád americký teenage-fekál humor, a i když jsem si zprvu myslel, že to bude v podobném duchu, je to (naštěstí) úplně jinde. Všechny postavy dokonalé, každá pobaví. Podle mne neprávem nedoceněný a (aspoň u nás) zapomenutý film, který na DVD bohužel asi jen tak neseženu. 90%
Jeho foter, to je lotor! (2004)
Film jsem si pustil s tím, že už kvůli mému neoblíbenému Stillerovi to bude hrůzná emerická komedie. Velmi příjemné překvapení, hlavně díky De Nirovi, Streisandové a Hoffmanovi. 70%
50x a stále po prvý raz (2004)
Sandler-Schneider komedie se mi nelíbí, ale tady jim to společně celkem šlo (asi i proto, že Schneider nebyl v hlavní roli). Film jsem viděl 1x a naposled, ale vždy si vzpomenu na lítost vzbuzující Drew, 10-ti sekundového Toma a skvělého bráchu Seana Astina. Slušných 60%
Román pre ženy (2004)
Filmy Renče jsou pro mne utrpením. Snad jen jako herec (mladej Fučík a ubrečenej "soudruh Tau") byl vynikající... :-) K filmu - už podle názvu je to asi určené pouze pro ženy. U mne to platilo dokonale, protože jsem to sledoval s vyděšeným výrazem vegetariána na jatkách. Na rozdíl od Bestiáře vydržela manželka tenhle o 5 minut déle, takže krásnou čtvrthodinku. Dalších komentářů se zdržím, snad jen za Stašovou 5%
Beštiár (2007)
Tohle byl bestiální útok na diváka! Hrůza hrůz -nejdřív jsem si myslel, že je to Román pro ženy II, který se zřejmě líbí pouze opačnému pohlaví. Žena mne nutila film vypnout po cca 10-ti minutách, komentáře ostatních jsou (stejně jako mé) do 22 hod. nepublikovatelné. Hlavní hrdinka se má mstít chlapům (?), ale přitom drtí sama sebe a zesměšňuje svým nepochopitelným chováním všechny ženy. Něco takového snad nemůže mezi námi žít, to by bylo na odebrání OP. Krásných a zcela zasloužených 0% !!!
Spadla z oblakov (1978) (seriál)
Ty vzpomínky - Majka z Gurunu byla snad moje první platonická láska... Nejen že jsem jako 8 letý kluk hltal děj, ale strašně jsem záviděl i dětským hercům, jaké dobrodružství (dle mého) museli při natáčení zažít. Po x letech jsem na STV začal sledovat reprízu, a to jsem neměl dělat... Mé dětské ideály jsou nenávratně zničeny a jenom díky první rance v srdci - milosrdných 60%