Posledné recenzie (3)
Temný prípad (2014) (seriál)
První série sice ponekud roztahaná, ale solidní a napínavá detektivka. 80%. Druhá série za mě docela tragédie. Po šestém dílu jsem zatím pochopil, že se nějaký pán zlobí, protože mu nestihli zapsat pozemky do katastru...
Prerušený kruh (2012)
tahle předvánoční Scala naslepo se fakt nepodařila... a nebylo to jen tím, že byl film smutný. film se snaží z diváka ždímat emoce až to pěkné není. hudba se líbila, ale ke konci jí už bylo trochu moc. skoky v čase poněkud nepřehledné a hlavně zbytečné... pro mě velké zklamání
Príbeh kmotra (2013)
opravdu bylo nutné vymýšlet si události, které nemají oporu v knižní předloze a asi ani v realitě? jakoby kniha sama nebyla dost silná... takhle úzké sepjetí reality a fikce nedělá dobře ani jedné poloze toho filmu. režijně a scenáristicky poměrně slabé. vlastně se na to stojí podívat asi jen kvůli jistým dvěma scénám s Vicou Kerekes...