Recenzie (404)
Politická střelnice (2009) (relácia)
Petr Jablonský si hvězdičku zaslouží. Až odejde, zavřete radši krám, Bubu!
Zachraňte mého syna (2010)
Umodlená volovina made in USA. Ztráta času, běžte radši třeba na hokej.
Ošklivá princezna (1999) (TV film)
Koukatelné herecké obsazení a hlavně konečně nějaká "pohádka na neděli" co má mozek a dialogy, které se dají poslouchat. Viktor Preiss je sázka na jistotu a Lenka Vlasáková mě příjemně překvapila. Jo, proč ne.
Sůva z nudlí (2006) (TV film)
Princezna Žalmila má matku Trudmilu a do toho ještě čaroděj Zlosos?? No to mi ho teda vyndej! Pavlová má asi dojem, že jí všechno projde a Olmer trpí stařeckou demencí. To by člověk blil, co je někdo schopnej natočit. Děti, co na to vejraj, musí zákonitě dostat psotník.
Total Recall (2012)
Dřív byl v kurzu Mars, dneska je to zase globální průser. No proč ne. Film sám o sobě je (jak se dneska hezky říká) vyvoněný, jak se patří, ale na mě těch "WTF" momentů bylo prostě trochu moc. No a Kate Beckinsale vlastně jako hlavní záporák? No WTF!! (už zase...) Zlatej guvernér!
Hitlerovi muži (1996) (seriál)
Když se kouknu na položku "Hrají:", musím se smát. Já vím, nehodí se to, ale nemůžu si pomoct. V tomhle jediném případě by to admin mohl změnit třeba na "V dokumentu vystupují:", nebo tak něco. Jinak je tohle dílo pro mě symbol jasně pětihvězdičkového dokumentu.
Mire Bala Kale Hin - Romské pohádky (2001) (seriál)
Jedna hvězda za práci animátorů, jinak by ale režisérka měla jít bydlet na tejden do Předlic a ono by jí to přešlo...
Cyranov ostrov (2009) (seriál)
To je humor?
Toulavá kamera ochutnává Česko (2010) (relácia)
Poslední dobou mi příjde, že každý byl už nesčetněkrát u moře, ale přitom neví, co má za barákem. Takže za tenhle pořad jasný palec nahoru. No a navíc v něm vystupuje moje platonická láska Ivetka. :-)
Sultán (2011) (seriál)
Pár dílů jsem ze studijních důvodů viděl a za kostýmy, výpravu a bitvu u Moháče dávám 1*