Recenzie (129)
Buchty a klobásy (2016)
:D :D :D :D (Pokud jste cynicky založení a nevadí vám fekální humor.)
Také krásne šaty (2018)
Vyšším hodnocením jsem posunul zase na chvilku film do "červené" barvy. Bizár všech bizárů, film, který místy paroduje i sám sebe, překvapivé zvraty, suchý britský humor a ti prodavači - to jsou tak dokonalé postavy, že film nemůžu hodnotit jinak. Hodně jsem se nasmál. [KVIFF 2019]
Na streche (2019)
Inteligentní, vtipná komedie. Má to spád, překvapivé i vážné momenty. Mádl umí! Těším se, až film uvidím znovu. [KVIFF 2019]
Čechy – země stovek rybníků (2009) (TV film)
Dokument světového formátu. A navíc o místě, ke kterému mám nesmírně blízký vztah. 100%
Prázdniny v Ríme (1953)
Nadčasová geniálnost.
Ja som Sam (2001)
Ždímačka na emoce, která ze mě na 132 minut vyhnala cynika. Ale to beru jako pozitivum. Skvělá Michelle, skvělá Dakota, svělý Sean Penn. Doporučuji.
Mrcha učiteľka (2011)
Jednoduché - to musím zdůraznit, ale v rámci té jednoduchosti velmi vtipné a svižné. Potěšilo i herecké obsazení. 60% je imho pořád málo, proto dávám 5*.
Čistá (2010)
Hodně dobré, bez chybičky. Kvalitní film ještě nezemřel. K tomu ten brutálně skvělý výkon hlavní představitelky!
Prasiatko Peppa (2004) (seriál)
Na Prasátko Peppinu mi nešahejte!
Cestování na okraj vesmíru (2008) (TV film)
Nejúchvatnější cesta časem, co jsem kdy viděl, skoro i zažil. :-) A to nejen díky přehlídce nejnovějších vizuálních efektů a simulací. Těším se, až to vyjde u nás.