Recenzie (179)
Tři na cestě (2018)
Po vzhliadnutí výborného traileru ešte na jar 2018 som sa na film veľmi tešil a ešte dlhšie čakal. Napriek júnovej premiére v USA sa na internete objavil až na zimu. A, bohužiaľ, očakávanie predčilo realitu. Za mňa film pokulháva po stránke scenára. Nevysvetlené vzťahy, a charaktery postáv, zaujímavo rozbehnutú myšlienku zabrzdí americké klišé a hrozný MacDougall a jeho kreslenie nahých ľudí s malými penismi. Vera a Christopher veľmi slušní, dokonca by som povedal, že Veru predčil (čo už je čo povedať). Za venovanie 100 minút života to stálo, ale nie z tých filmov, ktoré by som chcel vidieť zas. 60%
Skurvená noc (2003)
Ako čierna komédia úplne geniálne. Rôznorodé celovečerné príbehy viacerých ľudí, ktoré sa prelínajú a zapadajú do seba ako skladačka. Alebo jeden príbeh videný piatimi rôznymi pohľadmi. Podľa gusta diváka. . . 80%
Čínska štvrť (1974)
Napriek tomu, že ma film minul takmer o 20-ročie (aspoň, čo sa dátumu premiéri týka) je hodnotným prínosom kinematografie a skvele zahraná hlavná postava v úlohe Jacka Nicholsona stojí za vzhliadnutie a divák rozhodne neoľutuje.
Wall-E (2008)
Malé detaily, ktoré posunuli tento nezameniteľný animák z výborného k dokonalému. Súlad práce grafikov, scénaristu a režiséra je oskarom ocenená "podívaná", ku ktorej sa divák vždy rád vráti. . .
Psia duša (2017)
Možno trochu zaujatý komentár, ale ako majiteľovi 16-ročného labradora mi to inak nedá. Má to krásnu pointu, nadhľad, duševne prerozprávaný príbeh, štipku vtipu a záver, na ktorý si musíte počkať... plus zakomponovanie smutných scén, pri ktorých si tí citovejší z nás aj poplačú - vrátane mňa, krásne dotvára celý dej. 95% a mieri medzi moje najobľúbenejšie
Miesto činu - Unesená v Istanbule (2018) (epizóda)
Veľmi sa to chcelo podobať na Taken (96 hodín) https://www.csfd.cz/film/231978-96-hodin/ ale nepodobalo. Til Schweiger spĺňať kvality Liama Neesona nikdy nebude, nie že by mu v tom scenár v tomto filme pomohol. Trápna nemecká splácanina nehodná opätovného vzhliadnutia. Jedna hviezda za slušnú kameru.
To nie si ty (2014)
Mal som pripravený podrobný komentár o tom ako sa film vyvíjal, ako na tom boli postavy a dej...ale oslobodím sa od toho. Zložitý námet, ešte ťažšia téma, ale výsledok stojí a to
Kredenc (2014) (relácia)
Ľudí, ktorí vytvorili Hornú Dolnú, Partičku, Inkognito... a ďalšie vidieť v niečom takomto je ako trhať dušu na kúsky. Paródia je krásna vec, ale musí sa robiť s citom a rozumom. Toto má od toho strašne ďaleko....
Marťan (2015)
Tento druh filmov skutočne môžem. Po mojej milovanej Gravitácii a skvelej Sandre je tu Marťan a je to ako prežiť De ja Vu. Damon film ustál so cťou a Jeff Daniels mu skvele sekunduje. Réžia a hlavne kamera famózne, záver už o trochu viac SCI-FI na môj vkus. Asi si kúpim knižnú predlohu...