Recenzie (32)
Kým si po nás príde (2007)
nudné...
The Rocky Horror Picture Show (1975)
ulítlost...
Škola života (2009)
70%
Logorama (2009)
Hovno zabalený v pěknym obalu, toť vše.
Sólista (2009)
slabej odvar oproti pokání
Svetlá v súmraku (2006)
Bylo to Sterilní snad nikdo nezahrál svou postavu věrohodně. Korunu tomu dodal ten černoch na konci uplně nelogická a zbytečná postava. Kamera byla statická - Hrozně mi to vadilo třeba na tom koncertě. I když musim říct co se mi na Kaurismakim líbí je to že vyhledává ty neokoukaný zákoutí města. Před timto Filmem sem viděl jenom Smlouvu s vrahem která mě nadchla a tak sem byl plnej očekávání a proto u mě možná tak nedopadlo. Rozhodně chci dalšího vidět dalšího Kaurismakiho, protože jestli je ještě něco jako Smlouva tak to stojí zato.
Superman: Soudný den (2007)
Z plácaná kravina. Hrozný charaktery postav, animace, a příběch kterej snad scenáristi pasli přímo na palce.
Prekliaty ostrov (2010)
85%
Memories (1995)
Magnetic Rose *** Stink Bomb **** Cannon Fodder*****
Hulk Vs. (2009)
hulk vs. wolverine (****) - byl zábavnej a nenudil a hulk tam nebyl jenom jako ničící stroj, ale taky trochu lidská bytost, a deadpool me bavil. Celá stylizace animovaných figur je lepší než v hulk vs. thor (*)