Posledné recenzie (1 382)
Uteč - schovej se - bojuj (2020)
No moc sa nevyznamenali tvorcovia...
Slúžka (2023)
Pozeral som to na dvakrát... Tak to dobre rozohrala solčanská...ale v druhej polovici to išlo celkom slušne do kytek... Debilné postrihané... uponáhľané...pre mňa s neuveriteľným koncom...
Ripley (2024) (seriál)
Skvelé. Atmosféra...farba...casting... tvorcovia sa vyznamenali...