Obľúbené filmy (10)
Biutiful (2010)
Neskutocne smutna a uzasna drama a Bardem jednoducho skvely vykon! Uzasny film! A to prostredie ,jednoducho dokonala drama!
Amores perros (2000)
Mesto bohov (2002)
Horem pádem (2004)
Moj najoblubenejsi film od pana Hrebejka a Machacek suverenne najlepsi herecky vykon. Zboznujem tento film.
Jedna ruka netleská (2003)
Samotári (2000)
Pianista (2002)
Zachráňte vojaka Ryana (1998)
Blade Runner 2049 (2017)
Zlodeji (2018)
Fantasticka drama ktora Vas donuti sa zamysliet ale nie je to vtierave ani citove vydiera nie.